Hypokondri?

Om jag tror att jag har hypokondri är jag bara hypokondrisk då? Hmm...

Jag har inbillat mig en massa saker sista tiden. Eftersom jag har haft ont i halsen två månader, till och ifrån, så har jag (enligt mig) haft allt ifrån HIV till Körtelfeber.
Utöver dessa sjukdomar har jag även "haft" begynnande hjärtinfarkt, hudcancer, Alzheimers och skörbjugg.
Ja ni... det är bra att kunna saker, men om man vet om diverse symtom på sjukdomar tror man att man har allt till slut.
Helt ärligt tror jag inte att jag är så speciellt sjuk... Lite överanalyserande bara. Som vanligt.



___________________________________________________________________________________


Nu till något helt annat. (Detta rör bara mina nära vänner och ni vet vilka ni är.)
Min inspelning till "Singing Bee" är fredagen den 29/8e kl 15.00. Om ni vill vara med i publiken är det bara att säga till! Jag får biljetter till det. Men jag måste veta det snart. Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej hej!



Tänkte bara komma in här och säga hej! =)

Så du vet liiite om de som läser din blogg i alla fall, sådant kan vara lite läskigt annars tycker jag, man vet inte vilka som smyger runt;)



Vore faktiskt kul att se dig sjunga, kanske kommer och kollar=)



kram Ingela (Saras kompis)

2008-08-15 @ 11:55:52
Postat av: AnnaCarin

Hejsan Ingela!



Javisst, självklart. Hör av dig när du vet säkert om du vill gå! :)

Kramar!

2008-08-15 @ 18:01:07
URL: http://annacarinw.blogg.se/
Postat av: Linda

Du vet att jag vill! Bokar in den dagen nu så förväntar mig en biljett! ;) Puss

2008-08-16 @ 00:39:11
URL: http://lindaekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0