Skriva av sig.

Min åsikt om bloggar är kluven. Bra eller dåligt?
Allt för många har sina bloggar enbart för att kunna jävlas med andra och skriva elaka saker bara för att själva må bättre. Sen att detta är ett bakvänt sätt att må bättre på är väl ingenting dessa människor vet. Hade de haft så mycket kunskap om saker skulle de inte skriva det de gör. Man kan jämföra det med att äta mycket godis. Man blir fort pigg för att sedan bli lika snabbt trött. Man mår bra en stund för att sedan må ännu sämre. I det långa loppet kommer ni som håller på att klaga på andra att må ännu sämre.
Så, till er som blir utsatta för dessa människor och mår dåligt av det: De mår sämst själva. (Även om de garanterat skulle förneka det.)



Sötsaker kan ge en kick... men bara en för en kort stund...



Samtidigt kan jag tycka att det är bra med bloggar. Jag gillar att skriva av mig om allt och inget. Visst, det kan man ju göra i en dagbok eller liknande, men det är ändå lite kul att mina vänner kan ta del av mitt liv utan att jag ska behöva ringa runt och informera om allt. Jag tycker själv jättemycket om att läsa i deras bloggar. Mina vänners bloggar skiljer sig så mycket från varandra, vilket gör det hela mycket roligare. Variation förhöjer.


  
Mina kära vänners bloggar handlar om allt möjligt. Bland annat graviditet och barn, fest och god mat, vin och konst.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hm... Flygvärdinnan verkar bitter. Håller med dig om att vissa bara försöker sänka andra för att "må bättre" själva. Tycker du verkar vara en bra tjej!



2008-08-17 @ 15:43:13
Postat av: AnnaCarin

Madeleine: Tack! Vad gullig du är... :) Ja... tyvärr finns det många andra utöver flygvärdinnan som skriver... undrar bara hur de har tid att göra all research om alla deras mobboffer... kan ju inte ha så mycket annat för sig på dagarna.

2008-08-20 @ 04:11:00
URL: http://annacarinw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0