Vad sjutton!

Nu blir jag trött på min hjärna.
Varför måste jag drömma om något av mina ex jämt och ständigt?! Varför spökar de i min hjärna på nätterna?
Vill inte.
Jag måste väl ha någonting annat i huvudet värt att tänka på på nätterna.
...är nog bra att min skola börjar snart...


Ja... såhär kan känslor för ex vara... "hat-kärlek".


Om någon har något bra tips om hur man går vidare efter att man har gjort slut, så berätta gärna. För det är väl antagligen det jag inte gjort, eftersom tankarna återkommer på nätterna. Speciellt från mitt senaste förhållande.
Usch vad irriterande.
Jaja... känner på mig att jag kommer att gå vidare inom kort ändå. Kommer inte säga varför. ;) Inte än. Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0