Världens sötaste vänner... :) *rörd*

Jag fyller år den 30/4. I år fyllde jag dessutom 25 år. Det är på sätt och vis lite speciellt. Det är ca en tredjedel av livet (i snitt) och det är ett jämt tal. Vad hände på min födelsedag? INGENTING!
Jag och mitt ex hade precis gjort slut, men tillbringade ändå denna afton tillsammans. Vad fick jag? INGENTING! "Du SKA få något bla bla bla" ...Hmm... ja, såhär fyra månader senare förstår jag verkligen att det bara var/är bullshit.
Mina föräldrar gav mig en present. Tack mamma och pappa. Även Marcus gav mig en fin present.


...Happy birthdayy...mmmmr Presiden... Happy birthday toooo yoooouuu....  

Ikväll har några av mina närmsta vänner verkligen skämt bort mig, och jag får nästan tårar i ögonen när jag tänker på det. 
De, med Rebecca i spetsen, anordnade en överaskningsfest för mig! ...som en försenad födelsedagspresent!!! 
Jag blev så otroligt glad och överaskad!
Jag fick bland annat presentkort på NK, jättevackra blommor och en Barbie tidning (på SKÄMT)! Haha! 

Tack så OTROLIGT mycket Rebecca, Lisa, Linda och Anthony!!! ...ni är bäst, värst och vackrast. ;)
...kommer aldrig glömma detta... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0