Hissa och dissa!


HISSA  (Överst)   DISSA (Underst)
                                                                                                  


1. Katter                                                                                                            

(självständiga, lukar gott)     
 
  Hundar

(Luktar illa och luktar folk mellan bena)                                                                      



2. Facebook                                                                                                     

                               
(Tycker bara det...)

 MySpace

(Tycker bara det...)



3. Djur                                                                                                                 
(Gör och visar vad de vill och hymlar inte om det)                                  

Människor
(Gör det de vill och hymlar om det)



4. Blondiner                                                                                                       
(Har jättekul och är jättesnygga)  

 Brunetter
(Har halvkul och är halvsnygga)         


                                                      
5. Östermalm                                                                                                     
(Fint folk med Gucci som röstar höger)                                                      

Södermalm
(Fult folk med palestinaschalar som röstar vänster)



6. Dokumentärer                                                                                              
(Speciellt de om speciella människor och dyligt)                                     

Dokusåpor
(Bara massa sex, tribals och tjafs)



7. Skräckfilm                                                                   
(Är ibland ganska verklighetstrogna)   

Romantiska filmer
(Aldrig speciellt verklighetstrogna. "Leva lyckliga i alla sina dagar" *fnys*)



 8. "Rätt man på rätt plats"                                                                              
(För mig en självklarhet i arbetslivet)              

Kvotering
(Vill Du ha ett jobb pga Ditt kön eller pga Din kunskap?)



                                      









Kommentarer
Postat av: Lupum

sköna färger..antar du knarkar och ser en anna färg skala än lila gul?

2008-07-08 @ 12:55:13
URL: http://lupum.blogg.se/
Postat av: AnnaCarin

Lupum: Förstår inte vad du menar. Min layout på bloggen är en av de som finns färdig att välja. Den ÄR lila-gul. Tyckte den var söt och "glad". :)

Aja... ha det bra.



Ps: Knarka är inte min grej, men lycka till för din egen del att vänja dig av med ditt missbruk (av otrohet)

2008-07-08 @ 13:34:36
URL: http://annacarinw.blogg.se/
Postat av: Linn

haha.. Hissa och dissa :) fyndigt! fast det där med hundar gillar jag inte :( du kunde tagit maskar eller fåglar istället anna lille :) saknar dig puss

2008-07-08 @ 14:23:47
URL: http://linniee.webblogg.se/
Postat av: Serpentin

Hej vad du hissar och dissar :-) #5 var skoj. Visste ju redan att du var moderat. Det där med könskvotering suger ja, men tyvärr finns det och den anställda kan bara spekulera, eftersom det finns väl ingen vettig kollega som skulle skvallra om hur snacket gick innan anställningen?

2008-07-08 @ 16:29:56
Postat av: Malin

Halloj! Hittade hit via Linns blogg :)

Jag säger bara det: www.taaz.com - JISUS vad man fastnar!!!

Hissa å dissa var fyndigt! Ha en skön kväll!

kram på dig Malin

2008-07-08 @ 18:22:21
Postat av: Rebecca

Älskar inne och utelistan, men Anna, de romantiska filmerna har ju sin plats de också. Måste ha en tjejkväll med dig och de allra sliskigaste kärleksfilmerna som finns! Sen lovar jag att kolla på Hostel 2! haha

2008-07-09 @ 18:09:33
Postat av: Me myself and I

Jeesus. Är du säker du inte är brunett??

Gucci och röstar höger?? Märks att du knappt varit utanför Öfvre? Eller bodde inte du i Sundbyberg? Hahaha! Fördomar fördomar. Å förresten, va inte du med i någon dokumentär...såpa? Kom igen försök använda all din IQ, inte bara de som sitter i ditt råttfärgade fast nu klorinblekta hår! Det blir roligare då.

2008-07-10 @ 10:25:33
Postat av: AnnaCarin

Ja, du... lite jobbigt för dig kanske att jag faktiskt aldrig blonderat mig i hela mitt iv. Dessutom har jag bara bott i Sthlm några år och kommer från en mindre stad, så jo, jag HAR lämnat "Öfre Östermalm" MÅNGA gånger. Jag gillar bara inte Söder. Är det förbjudet?

Surt är det väl också att jag HAR gjort ett IQ test som visade att jag hade 125 (från MENSA), samt att jag har 1,7 på Högskoleprovet och dessutom pluggar på högskolan. Aj då... fel på alla punkter lilla du.

Ha en bra dag!

2008-07-13 @ 23:23:49
URL: http://annacarinw.blogg.se/
Postat av: AnnaCarin

Me Myself and I - Just det! Jo, du hade rätt på en punkt. Jag var med i Robinson 2005. Innebär det att jag MÅSTE tycka om att se på dokusåpor för det? Visste jag inte... det är ju trots allt mer än tre år sedan. Tycker faktiskt att det är skittråkigt.



Ett tips också. Blek inte ditt hår med klorin. Väteperoxid är nog bättre.

Lycka till!

2008-07-13 @ 23:32:21
URL: http://annacarinw.blogg.se/
Postat av: Sofie

Håller med dig om alla ovanstående punkter:)

2008-07-22 @ 16:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0