Lögnare.

Blande det absolut värsta jag vet är människor som inte kan stå för vad de har gjort. Lögnare. För mig är dessa människor inte värda ett skit. Jo, så är det. De är värdelösa.


De har ingen plats i mitt liv. Visst, en liten vit lögn då och då tar vi alla till. Exempel på en "ok vit-lögn" är: "ja, jag HAR ätit sallad mamma", när man i själva verket hoppat över det.
Denna typ av lögn skadar i de flesta fall ingen annan. Om man själv vill dra på sig skörbjugg (c-vitamin brist) är ju upp till en själv.


MEN
icke godtagbara lögner är de som drabbar andra. Hur FAN kan man exempelvis ljuga om otrohet/sex utanför relationen, för att sedan smitta partnern med en sjukdom, för att sedan dessutom skylla ifrån sig på partnern?!
Jodå... sånt har hänt.
Vilken typ av människor gör så? Jo, egoister. De försöker rädda sitt eget skinn från början till slut utan en enda tanke på konsekvenserna. Det är terror både fysiskt och psykiskt för den drabbade. Dessa människor ser jag ner på något enormt, samtidigt som jag tycker aningen synd om dem.
Väx upp och stå för era tilltag! Förr eller senare kommer man ställas till svars. Det är jag säker på.
Kharma - what goes around comes around.

Och nej, jag har aldrig ljugit i en relation. Aldrig varit otrogen. Aldrig tänkt tanken. Hade jag varit kille skulle jag vilja vara ihop med AnnaCarin. Jag är lojal som få. Punkt.

In i skamvrån med dem!


(Pojkarna på bilden har inget samröre med texten)

Kommentarer
Postat av: Linda

Om jag var kille skulle jag oxå vilja va tillsammans med AnnaCarin!!

2008-07-21 @ 02:00:31
URL: http://lindaekholm.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag med!!



Hon är världens mest underbara tjej, trogen och lojal. Man vet alltid var man har dig gumman. det är så skönt. Äckliga killar.

2008-07-21 @ 16:13:25
URL: http://linniee.webblogg.se/
Postat av: AnnaCarin

Linda och Linn: Tack vad gulliga ni är. Love U guys! ...Linn... vi måste prata någon dag. Var för längesedan. :(

Puss på er!

2008-07-22 @ 00:36:36
URL: http://annacarinw.blogg.se/
Postat av: siham

håller nästan med dig:)

2008-07-22 @ 18:21:20
URL: http://sihammatowo.blogg.se/
Postat av: annika

fyyy faan för otrogna män...dem finns det för många av...

go girl!

puss

2008-07-23 @ 03:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0