Raj raj med Jan Banan! ;)

Ikväll var jag på lite fest här i min kära hemstad Skövde (Kanske mest känt för Jan Banan i "Torsk på Tallinn", ;). Min bror var hemma med sin flickvän Karin som är en väldigt snäll och gullig norrländsk tjej. Vi pratade om allt och alla, samt tänkte på vad vi kunde träffa på för suspekt folk. Och mycket riktigt. Det VAR mycket folk som levde upp till det vi hade sagt. (Tänk på "Torsk på Tallinn" så förstår ni :)


                    Slobodan (Shlobban) och Jan Banan i "Torsk på Tallinn"
                                                                         
Men en hel del var "normala" och bra. Träffade bland annat en före detta klasskamrat/paralellklasskamrat, Therese, på bussen hem,  som var enormt roligt att prata med. Känt henne sedan barnsben. Våra storebröder gick dessutom i samma klass. Hon har två barn och bor i villa. Kan inte säga annat än att jag också skulle vilja ha den typ av liv snart...
 Kul bara att det gått bra för er båda, Therese och Johan!



Nu borde jag lägga mig att sova... men sjutton vad det är jobbigt när man ska ta bort smink och krångla... my good... lika bra att börja snart... shit vad jag ska sova nu! Det är så enormt underskattat att sova! Jag älskar det djupt!
Godnatt!!! Puss å Kram///AC

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va jättekul att prata med dig oxå :-) Hoppas ni hade en trevlig helg i hemstaden Skövde! Fortsätter läsa din blogg så jag vet vad du har för dig i storstaden ;-) Kram Therese

2008-07-22 @ 13:16:19
URL: http://tezzy83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0