That´s hot! (AnnaCarin´s innelista)

Vid det här laget vet nog en del som läst mina tidigare inlägg att shoppa inte är min största favorit. Inte kläder iallafall. Jag gillar att handla i billiga, stora och roliga affärer. (Stora möbelhus eller mataffärer exempelvis)
Sådant som just nu tillför mitt liv en del är följande saker/ting/föremål/levande varelser m.m:

Billig och bra shopping
Billig och bra shopping. (JA, jag VET att de mest säljer kläder där, men till och med det kan vara ok just på H&M)


Ceasarsallad. Nam nam!




Min favorit just nu. Ben & Jerry´s "Phish Food" GRYM!



Japp, älskar snabbmat (Jobbat på båda ovan) Favorit på BK: Chrispy Chicken. McD: McFeast



Katter. Världens finaste djur. Älskar dem djupt.




Gossedjur. Jag sover själv med en stor gossedjurskanin. Känner man sig inte lika ensam. :)



Bra jobbat Kamprad! Underbar affär!



Grym affär som har allt ifrån smink, mat, stövlar, underkläder, solglasögon, toalettlock m.m.
Blan annat har de en pannkaksmix som är grym. Blir sådana som på bilden ovan. Mums!



Bästa shoppingen... De har allt från kläder, möbler, leksaker, böcker, bestick, sällskapsspel, solglasögon samt skor.



Juice, eller Jos som det ju nu mera tydligen också får heta, älskar jag.
Två favoriter är Färskpressad apelsinjuice och Tranbärsjuice (som även motverkar urinvägsinfektion).


Nu har jag nästan varit lite snäll idag... Nice!
...men...
Don´t worry... I´ll be back soon. Mouhahahahaha!!! (Elakt skratt)

Kommentarer
Postat av: Serpentin

Det var en rolig blogg du har. Jag ska fortsätta att läsa framöver. Dän däringa glassen är god. Hamen, dä sa gudara veta, men tyvärr lite dyr.

2008-07-07 @ 12:21:04
Postat av: AnnaCarin

Serpentin: Tack ska du ha! Ja, glassen är inte gratis. Men smakar det så kostar det. Hehe...

2008-07-07 @ 19:19:54
URL: http://annacarinw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0