Brudar...

...fan... jag fattar inte varför tjejer ska vara så elaka mot varandra. "Backstabba" varandra så fort de får tillfälle... Tro nu inte att jag glorifierar män, men de är faktiskt generellt sätt rakare och kommunicerar på ett helt annat (enklare) sätt.
Så länge kvinnor behandlar varandra på detta sätt tycker jag faktiskt det är helt förståeligt att män "styr" världen. Ok att det finns mycket krig, men om vi kvinnor hade varit vid makten så hade det istället varit en jäkla massa inbördeskrig!

Var med om detta igår. Mitt ex före detta (inte flickvän, nån han dejtade ett tag) träffade på mig på Solidaritet. Hon visste direkt att det var jag... "Hur är det mellan dig och "censur"?" 

Sen började hon babbla om att hon börjat träffa två av mitt ex vänner! Jaha... ? Ska jag vara impad, eller vad vill hon?! 
Bad mig att inte berätta detta för mitt ex.
Jag: "Jag kommer att berätta det direkt fattar du väl!?." ...sen undrar jag om det kanske är det hon VILL? För att skapa drama, eller om hon verkligen inte ville att jag skulle säga det? Hmm... wierdo...  
Pratade också skit om mitt ex och sa en hel massa annan bullshit... Dumma. Han är snäll.

Sen följde hon efter mig och Anthony när vi var på väg ut från Solidaritet... Jeeesus människa! Haja vinken, vi vill inte veta av dig!

Värst var väl att hon låtsades vara snäll och omtänksam. Var ju SÅ tydligt att det var en fasad. Shit... *är äcklad nu* Tack så mycket! 
 

Bäst är att bara låta alla människor vara. Vem sjutton fortsätter att dryga sig efter att motparten sagt att hon/han (Jag i detta fallet) verkligen har mycket problem för tillfället och inte orkar med en massa tjafs från obetydligt folk?
Svar: En egoist.



...så, nu ska jag äta glass... Hej då...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Undrar vem som är falsk.... Förstår att du skriver så för att du mår väldigt dåligt, men det där säger mycket mer om dig som person än vad det gör om henne. Du är ett bittert ex bara! Sorgligt, hoppas du mår bättre snart och kan bli mer trygg i dig själv så du inte behöver klanka ner på andra för att verka bättre själv.

2008-06-30 @ 13:56:00
Postat av: AnnaCarin

Well... jag är inte bitter för något. Har bra kontakt med mitt ex. Men tjejen i fråga försöker skapa drama som inte finns. DET är bittert samt en tydlig indikation på dålig självkänsla.

Skriver samma sak till Dig som jag gjorde i tidigare inlägg... tänk på att IP numret står med på alla inlägg och kommentarer... jag vet vem du är.

2008-06-30 @ 16:09:39
URL: http://annacarinw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet vem du är med, därför kan jag yttra mig. Jag har även bilder på när ni sitter i soffan och pratar och skrattar. En bild säger mer än 1000 ord och där ser man tydligt hur det egentligen gick till.. Man kallar inte nån f*tta på en blogg, patetiskt. Det lustiga är att tjejen ifråga bara sa bra grejer om dig, sen får hon se inlägget. Hon står så högt över dig vad gäller stil och etikett, om du ska bo kvar i Stockholm har du mycket kvar att lära.. Ta hand om dig nu och kom över exet!

2008-06-30 @ 20:55:05
Postat av: AnnaCarin

Ok, så bara för att du VET vem JAG är kan du yttra dig? Ja, jag HAr en blogg i mitt namn. Klart du VET vem jag är. Vart ligger logiken i det? Skriv ditt namn i så fall om du nu står för det du skriver. DET är patetiskt.

Ja, vi pratade och emellanåt skrattade. Absolut. Tills hon började prata en massa skit om mitt ex samt berätta om hennes förhållanden med hans vänner. Varför? Är jag intresserad? Nää... knappast. Som jag sa till henne "Jag skiter i vem du har sex med. Lämna mig i fred nu!" Men nej då... hon skulle minsann följa efter mig och min vän... shit... Trodde dessutom att jag inte skulle berätta något av det hon sagt.



Men snälla... om man har stil och etikett förföljer man väl inte folk och pratar om sex när man aldrig tidigare träffats? Jag visade tydligt och markerade tydligt efter en liten stund att hennes närvaro inte var önskvärd. DET är dålig etikett. Hennes stil i övrigt tänker jag inte gå in på. Blir för mycket att skriva.



...Eftersom jag VET hur allt gick till publicerar jag dina inlägg. Hade jag inte gjort annars eller hur?

Hur relationen mellan mig och mitt ex är har inte du någon aning om.

...Btw så KAN man faktiskt undvika att ha sex med folk i samma umgängeskrets... är nog att rekomendera.

2008-06-30 @ 22:26:47
URL: http://annacarinw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0