Frodo Baggins! *Grrrr*

FY vad jag är skoltrött nu!!! Vill bara ha "sommarlov" nu! ...måste vänta till onsdag eftermiddag dock... Eller ännu längre om jag inte blir godkänd. Denna kursen har inte varit speciellt rolig. Hoppas nästa kurs i höst blir bättre... gillar inte att känna mig såhär omotiverad. Blir ingenting gjort då... känner mig själv. :)

Hälsade på min Marcus som har opererat sig, för att kolla hur han mådde. Skönt att se att han mådde mycket bättre än jag trodde. Vi kollade lite på "Sagan om de två tornen".
Åhhhh vad jag tycker att Frodo (se bilden)är jobbig! Han ska liksom vara "hjälten", men jag tycker han är värsta mesen. I sista filmen är det ju stackars Sam (se bilden) som får göra hela jobbet. Han får till och med BÄRA upp det lata kräket på Domedagsberget! I övrigt gillar jag de filmerna. De är väldigt estetiskt vackra och mycket genomtänkta och välgjorda.
Tycker faktiskt att den mest komiska karaktären är Gollum/Smeagol (Se bild). Haha! Han är ju helt flippad! Total personlighetskluven! Ett riktigt intressant fall för vilken psykolog som helst.


image44
"Hjälten" Frodo och den egentliga hjälten Sam.

image45
Schitzot/coolingen Gollum/Smeagol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0