Just det!

Höll på att glömma att jag mfl hade en "Sex and the city" fest igår. (Arr Rebecca)
Klädde oss lite snyggare än vanligt (tyckte iallafall vi. Haha) Sen gick vi och såg filmen med samma namn. Mycket bra!
...lite väl sentimental på sina håll, men jag kanske är lite överkänslig just nu... whatever...

Har några bilder därifrån iallafall.


Britney, Rebecca och jag fixar "Cosmopolitans". Iallafall gör de det... haha


Jonas, Rebecca, Britney och jag.


Jag, Anthony, Elin, Rebecca, Lisa och Emelie.


Sooo "Sex and the city"... ;)

Kommentarer
Postat av: Patricia

åh den där gröna dressen som tjejen har på dina bilder, har jag exakt men fast i rosa... köpte den utomlands 2005! lite kul o se det hihi

2008-07-01 @ 02:23:27
URL: http://shoelover.devote.se
Postat av: AnnaCarin

Tjoho! Nice! Jag provade faktiskt både en rosa/röd och den gröna. Köpte dock den gröna för att jag inte har något grönt. Var ett ex till mig som "tvingade" mig att köpa den, för att han tyckte den var så snygg på mig. :)

Vart köpte du din?

Take care!

2008-07-01 @ 14:39:20
URL: http://annacarinw.blogg.se/
Postat av: sars

herregud vad snygg du är människa!!! å passar jättefint i grönt!

tack för ditt grattis sms förresten, nu är jag hemma igen =) skulle vara kul å ses nåndag, kanske ta en fika?

massa pussar

miss you!

//Sara

2008-07-08 @ 11:14:48
Postat av: AnnaCarin

Sara: Åhhhh... tack hjärtat! Du är såååå snäll... :)

Ja, jag har inget speciellt för mig i sommar. Åker ev till Skövde om typ en v, men i övrigt är jag ledig! Ha det bäst o hälsa Raffe!



Puss å Kram!

2008-07-08 @ 13:39:22
URL: http://annacarinw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0