Hmm... *uppdaterad*

                                 
      

                                                                                                  Tror faktiskt inte jag var arg på riktigt här... men det är enda bilden jag inte ser snäll ut på.



Idag har jag en sån där bitter "AnnaCarin är trött på män dag". Varför ska dessa ständiga missuppfattningar och förbannade åsikter krocka HELT hela tiden!!! Jag vill vara någons prioritet numbero ono någon gång!!! Snälla nån! Själv ser jag alltid till att min "man" känner att han är det.
Man kan inte bara ge och ge... ibland vill man få också... vill vara någons prioritet nummer ETT någon GÅNG!!! Snälla... Jag VET att jag är värd det... det är alla...
...men näääää då... 
          
Funderar på att sluta vara heterosexuell. Hur nu ska det gå till... Haha...
...Och nä, jag är inte någon arg och bitter feminist...

Ett tips till er tjejer "Man saknar inte kon för än båset står tomt". Alltså... var inte för närvarande och tillgängliga... spela lite oåtkommliga och spännande... jag har sjukt svårt för det själv... men GÖR det. För jag VET att det funkar... ligger nog i mäns jaktisktinkt... eller nåt... hatar bara dessa spel... Varför inte raka rör bara?! 

Några män jag gillar är iallafall: min bror, pappa, Sluggo (katten) och Marcus....men många är det inte... (ledsen om jag missat någon som anser att du/han behöver vara med. Förmodligen är det för att du/han faktiskt inte platsar!)

Jag skulle önska att jag verkligen VILLE leva HELT själv i någon liten stuga minst 10 mil från all mänsklighet. Jag kunde i och för sig bo med ca 10 katter och en tv. När jag sen dör kan katterna få käka upp mig... ingen kommer ju ändå veta om jag är död eller levande!) Nä, JAG är INTE bitter! *ironi*


Kramar!                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0