Älska sängen!

Detta dygnet har jag nog spenderat 23 timmar i sängen. Den timman jag inte varit i sängen har jag duschat, lagat mat och varit på toaletten.
Jag har inte sovit i 23 timmar, men jag gör ALLT i sängen.
Jag har gjort klart ett jäkla skolarbete som hängt över mig som ett svart regnmoln. *stolt* (Var i sängen med min lap-top då...)
Äter gör jag också i sängen. Har köpt ett sånt där litet gulligt bord som man kan ha i sängen. Perfekt.
(Hade det inte redan varit uppfunnet, så hade jag uppfunnit det. Det är jag helt säker på.)

Min förbannade förkylning är på väg att ge vika. Mycket bra. Jag har tänkt träna under en lång tid nu, men det blir aldrig av på grund av det. Dessutom har jag blivit kallad till blodgivning (blir det var 16e vecka) och då måste man också vara frisk.

Pratade med min mamma idag. Hon har det jättebra i Grekland. Hon var på besök på hotellet där jag och hon var för 11 år sedan. Kul! ...tror hon saknar mig... :)

Ikväll ska jag och Linda ut! Är smygpremiär av uteserveringen på Cafét. Fast vi kanske drar till Sture istället.
We´ll see!

Idag behöver jag inte skriva vad jag har handlat, för jag har i stort sett inte ens lämnat sängen! Haha!
...köper nog inget idag heller. Ev nån drink och någon garderobsavgift. Är ju så kallt idag. :(


image4

Linda och Jag


Kommentarer
Postat av: Anonym

det avr inte lite botox du hade linda i dina läppar

2008-06-11 @ 16:52:38
Postat av: AnnaCarin

Bara sa du vet sa har man inte botox i lapparna. Det har man for att fixa rynkor. Mojligtvis restylane!!! Pucko!

2008-06-12 @ 15:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0