Dagen efter kvällen igår.

Jag och Linda var ute en sväng igår. Vi kom till Café Opera kl 01. Först hittade vi ingen vi kände. Var lite segt. Sen var alla så onyktra utom vi, så det var lite jobbigt. Usch vad jobbiga fulla människor kan vara!
Måste säga att jag ofta upplever onyktra tjejer som så mycket jobbigare än onyktra killar. De förändras så mycket. Blir mycket högljudare och klängiga. 
Vi drack några glas Rosé vin, men det var på det hela taget en lugn och städad tillställning. (För oss) 
Jag trodde någon hade spillt ut sitt vin på bordet, men kände sen att det luktade järn och upptäckte att det var blod! Fy! Var en jätteonykter tjej som hade ramlat och skurit sig i fingret utan att märka det. Var nog inte så allvarligt.

 Sen gick vi till WhiteRoom. Där var det ganska öde. Utom i baren där det stod folk. Dansgolvet var tomt. 

Jag fick iallafall med mig ett ragg hem. Linda. Haha! 
Hon hade aldrig varit hemma hos mig i min nya lägenhet. Hon tyckte den var fin, men väldigt stökig. Hon har helt rätt. Jag måste skaffa mer förvaringsutrymmen. Allt ligger på golvet. Inte ok.  
(Lindas lägenhet är också stökig. Så det så!)

Sista dygnet har jag gjort av med pengar på:
*Taxi ggr 2. (Ja, det var allt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0