Hostmedicin och ADHD!

Idag har vi varit på en Naturskola någonstans i Nacka/Ingarö/Värmdö/Whatever.
Eftersom jag äter/dricker hostmedicin som kan göra att man blir trött och dåsig, så höll jag på att somna.
Tycker alltid det är svårt att sitta still och lyssna längre än 10 minuter i och för sig. Ännu värre är det om det man ska lyssna på inte är speciellt intressant. Jaja... Kanske har ADHD ...eller så är jag bara allmänt ointresserad?

Sen har jag fixat lite med lägenheten. Köpt blommor. En Orkidée till fönstret och en Murgröna till badrummet. Så fint så... Nu behöver jag bara en byrå så att jag har någonstans att lägga all min bråte som ligger på golvet just nu. (Det ser ut som en bomb som har exploderat på en soptipp här i mitt lilla hem)

Skulle fått en garderob gratis av en killkompis. Men när jag sms:ade och påminde om det svarade han att han har träffat någon som det kan bli något med. Jaha... grattis? Och garderoben...? Haha!
Karlar... han trodde väl jag raggade på honom eller nåt. Var inte riktigt så va...

Inköpslistan idag:

*pizza (ok, var igår... men men...)
* strutglass
*1 Orkidée
*1 Murgröna
* Daim

I övrigt har jag känt mig lite irriterad idag. Främst på karlar. (Knappast ovanligt, men ändå)
Kommer inte skriva mer detaljerat än så... inte nu.
Kanske ska starta en blogg under ett annat namn... skriva en massa skit om allt och alla. Hehe... nä... inte min stil.

Ha det bäst!

image14
Jag som liten, problemfri, bekymmerslös, glad och utan kill-problem. ...det var tider det...
(Kolla in de snygga benen. Vilken pose. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0