KISS, Äckliga brudar och ont i fötterna.

Som jag skrev i mitt förra inlägg jobbade jag på Café Opera igår. KISS hade fest där. Ganska komiskt faktiskt. Det var jag, Linda, Joanna och hennes vän Sofia som jobbade. Vi skulle i stort sett bara se snygga ut. Helt ok jobb. Hehe... KISS var trevliga, men ganska påträngande ibland. Det första Gene sa till mig var "How much do I love you?" Och "You are so beautiful". Han frågade Sara vad deras första barn skulle heta. Haha! Hmm... Ja, karln är väl omkring 60, men kör sitt race.  

Måste dock säga att jag skämdes en aning över mitt eget kön igår. Fy f*n vad en del tjejer beter sig slampigt! En del klängde som f*an på bandmedlemmarna.

När vi jobbat klart gick jag, Sara, Linda och Anthony vidare till Ambassadeur. Var jättemånga jag kände där. Var en ganska lugn och sansad kväll trots allt. För min del iallafall. :)
Jag var faktiskt tvungen att dricka lite mer än jag tänkte, eftersom jag hade så otroligt ont i fötterna!
Jag är med på SJUKT mycket bilder.


Jag, mina babes och KISS.


Haha! Jag har ingen aning vilka killarna är. Men jag är i bakgrunden. :)


Vi hade gitarrer som rekvisita. Tuff jag är va? ;)


Jag, "The Poodles" Kicken och Linda


Återigen har jag ingen aning vilka det är, men jag är i bakgrunden. :)


Jag, Gene och Sofia mfl.


Jag och KISS mfl.


Jag, KISS mfl.


Är lite nöjd med min sminkning igår faktiskt...


Linda, Anthony, Gene, Jag och Sara.


Jag, Sara, Linda och Anthony mfl.


Jag, Linda, Anthony och Sara.


Jag och Jonas på "Ambassadeur".


Jag på "Ambassadeur".


Jag och Gene på bild i Aftonbladet. Mycket vacker min... eller inte...

Kommentarer
Postat av: TUMADRE (tre tävlingar!)

härliga bilder!

2008-05-30 @ 15:44:51
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: B

Det är förbjudet att sälja det, men lagligt att göra. Vad tycker du, är det inte Sveriges konstigaste lag att man får knarka, men inte sälja?

Ha en bra helg nu, puss!

2008-05-30 @ 15:53:42
URL: http://mynameisbeckaa.blogg.se
Postat av: AnnaCarin

Vad jag tycker om den knarklagen? Ja du... jag vet inte vad jag ska säga. Håller med om att det kan tyckas motsägelsefullt, men jag är emot knark helt. Både till försäljning och användning. :)

2008-05-30 @ 16:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0