KISS KISS!

Idag var jag på utflykt med mina kära dagisbarn. Var så mysigt så. Tur med vädret hade vi också. Vi grillade korv och marsmallows. Barnen fick rida en sväng på hästar. Sen kollade vi på lite andra djur också. Grisar, hönor och kaniner. Vi var vid ett ställe som heter Nyckelviken. Ligger i Nacka.
Alla barnen var jättetrötta när vi var på väg hem. Jag fattar inte hur de orkar hålla igång så mycket! Vet att jag också gjorde det när jag var liten.
Undrar om man kan lagra energin tills man är vuxen istället? Hade ju varit jättebra! Skulle verkligen behövt lite mer energi känner jag...


Usch... idag har jag varit onyttig. Ätit grillad korv, grillad marsmallows, pizza, champagne och glass! Shit... Aja... blir nyttigare imorgon...

Imorgon ska jag, Joanna och Linda jobba som värdinnor på Café Opera. Rockbandet KISS (se bild nedan) ska ha fest där.

...alltså... jag vet inte om jag kan skriva ner allt jag köpt sista tiden... var så längesedan jag skrev. Skriver det jag minns.

*4 par skor (Totalt 402 kr!)
*Glass
*Tonfisk
*Juice x 2
*Pannacotta
*Hårspray
*Ögonbrynspenna
*Läppstift
*Puder
*Pizza
...orkar inte skriva mer... Kommer inte på heller... blir bara deppig.



Detta är KISS för de som inte visste det...

Ska väl duscha nu och gå och lägga mig antar jag... Känner mig ensam. :(

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Marcus Öhrn

Nej, Anna-Carin.. Det där är inte Kiss... Det är rn bild på ett coverband..

2008-06-22 @ 23:18:57
Postat av: AnnaCarin

Haha! Ja, du har säkert rätt. Musiker och allt. Haha! Tack för infon iallafall. :)

Ha det bra!

2008-06-22 @ 23:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0