Märklig förfest!

Igår var jag på förfest hos Erika. (Se bild nedan). Sara var också där, och en tjej som heter Lina.
Vi hade enormt trevligt. Det som var det märkligaste var våra samtalsämnen.

De ämnen vi pratade om var:
*Knarksmuggling
*Kanibalism
*Incest
*Religösa fanatiker
*Cancer
*Sjuka internetsidor
*Slakterier
*Organstöld
*Djurplågeri
*Pälsindustrin
*Elaka ex m.m. m.m. m.m.

...ja, otroligt tragiska ämnen. Det vet vi också. Vi vet inte alls varför vi hela tiden kom in på dessa, men det var mycket intressanta diskussioner. Många av ämnena är ganska aktuella just nu också. (Ex det sjuka incest äcklet i Österrike)
Då tror man ju automatiskt att vår partystämning borde vara helt död. Men icke! 
Tror vi är duktiga på att skilja på det ena och det andra och koppla bort det tragiska.
Är helt enkelt så att vi tycker det är mer intressant att prata om viktiga och aktuella ämnen (ofta är sådana tragiska tyvärr) än om smink, hår och pojkvänner som vilka andra IQ-lösa fiskmåsar. (Tog du illa upp nu? Då är du en av dem ;)

Sedan gick vi lite motvilligt ut. (Vi hade så trevligt hemma hos Erika och ville nästan stanna kvar) Hade vi inte fixat oss så hade vi nog stannat hemma. Haha!
Vi gick till Cafét. Var ingen höjdare. Brukar gilla det, men inte igår. Så vi gick till Village. Där träffade vi Anthony. Han är så snäll. :)
Det var kul på Village, men vi fortsatte iallafall till White Room. Där träffade vi Raffe. När vi gick dit hade det börjat regna, så jag såg ut som en blöt hund. Men, är man på bra humör från början så är man!

Sen åkte jag hem vid 5 tiden. Taxi.

Utgifter:
*Taxi (börjar bli lite onödigt mycket taxiåkande märker jag... hmm...)

...det var nog det enda...

Ikväll får jag se vad som händer. Ska nog äta middag med en vän.

Puss


Erika och Sara (Village)


Jag, Anthony och Sara (Village)


Sara och Jag (Village)


Jag och Sara (Village)

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha! du glömde mobbing, real dolls och djursex... =) inga kan förfesta som vi...
med tanke på hur bilderna från kvällen såg ut så kanske vi borde stannat hemma ändå ;) jag gillar speciellt den tredje bilden uppifrån, den där jag ser ut att somna ner i din urringning... hehe. du vet att vi är med på bilder på stureplan.se oxå? =)
pössar på dej babe!!

2008-05-17 @ 22:28:59
Postat av: sara

varför heter jag förresten rebecka johansson på alla mingelbilder? jag fattar verkligen inte vart dom fått det ifrån... =)

2008-05-17 @ 22:33:16
Postat av: AnnaCarin

Haha! Ja shit...

Kanske tycker du är lik Rebekah Johansson. You know, Big Brother tjejen. :)

Ja, jag är ledsen att jag "glömde" några av våra samtals-topics. Haha!
...vill inte erkänna att vi pratade om koprofager m.m. Hehe...

2008-05-18 @ 16:39:50
Postat av: X

Verkar varit en bra kväll =)

2008-05-20 @ 20:03:50
URL: http://sexurenmansperspektiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0