Saknar...

...mamma (fortfarande i Grekland)
...Linn
...Linda
...övriga vänner
...övrig familj (pappa och min bror)
...Lisa och Sluggo (mina kära katter i Skövde)
...att vara ute i skogen
...min solbränna som försvunnit (solarie bränna, men ändå)
...mina pengar som också försvunnit (näää... långt ifrån allt, men ändå!)
...juicen som också försvunnit
...Top Model som har slutat
...att mysa. (Höll på att säga "det var inte igår", men det var precis vad det var. Haha! Men det kan inte överdoseras)

Jag skulle sååå gärna vilja ha en katt. Fast jag kan inte ha en. Inte nu. Skulle dessutom kännas egoistiskt att ha en katt enbart inomhus på 24 kvm.
...men det skulle inte vara så ensamt.

Idag har jag köpt:

*Nässpray (Tyvärr beroende sedan läääänge...)
*En flaska vitt vin (Det var något billigt tyskt vin, så utgiften var måttlig)
*Mat på McDonalds (Ja... jag vet inte hur jag ska ursäkta det riktigt men... Bytte iallafall pommesen mot sallad!*stolt*)

Ikväll ska jag ut en sväng igen. Är lite trött. Ska kanske vila lite först...

Tudilou! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0