Stämbandsinflammation!

Jag tror jag har fått stämbandsinflammation! Fan!
Känner att jag har en enorm otur just nu med min hälsa. Detta kom så olägligt (om det någonsin skulle kunna komma lägligt). Ska ju vara på praktik hela veckan. På en förskola. Och jag får inte prata! Barnen kommer ju tro att jag är dum i huvudet.
Inte bara det... jag ska på anställningsintervju på tisdag. Kommer ju gå bra... not.
Är hos en familj jag ev ska bli barnvakt hos. Jag kan ju inte sitta och skriva lappar till dem. Samtidigt så vet jag att om jag inte går dit så kommer de välja någon annan och jag behöver det jobbet. Förbannade hals!!!

På fass.se står det att man inte får prata! Inte viska! Och inte harkla sig! (Hur vet man då när man har blivit frisk... måste man inte prata för att kunna kontrollera det? Hmm...)


Såhär ser fanskapet till stämband ut...

NU FÅR DET VARA NOG!!!!!!!!!!!!!! Vill vara frisk!

I övrigt hade jag en mysig kväll igår. Trots min brist på konversationsförmåga.
Tack Robin för middag.
 
Take care!

Kommentarer
Postat av: Helen

Det där är inge skoj. Jag har haft det 2 gånger de senaste halv året. Enda man kan göra typ är att vara Tyst ;) Och det är ju inte det lättaste. Hoppas att du mår bättre snart krama

2008-05-19 @ 12:08:10
URL: http://helencarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0