Tuttar och bajs! :)

Tjenare!

Idag har jag haft min första VFU dag (Verksamhets Förlagd Utbildning). Ja ja, praktik. Men allt ska ju låta så fint nu för tiden, så det heter såhär nu... *suck*
Jag är på en förskola i Nacka. Jobbar med 3-5 åringar ca. De är så komiska.
Idag har jag hört kommentarer som:
"Du har större tuttar än min mamma!" 
"AnnaCarin! Vet du vad jag har gjort?! Jag har precis bajsat världens minsta bajskorv!" 
"Kommer du att dö snart?" 
"Får du gå och lägga dig när du vill?" 
"Hur gammal är du? (Jag svarar 25) Min mormor är 25!"
Hahahaha!!!
...ja, det där med mormodern som är 25 kan man nog ta med en nypa salt. Hehe...
Men av barn och stollar får man veta sanningen. ;)

Blev erbjuden att vikariera där några veckor i sommar. Nice... (Första dagen liksom... kul kul!)

Jag hade också ett missat samtal på min mobil från en man på ett produktionsbolag. Han jobbar med casting till en musikvideo med BWO. Ville att jag skulle komma på audition på måndag. Vet inte riktigt vad han sa att jag skulle göra... mima hörde jag bara. :) Kul! Kanske går dit...

Dagens inköp:
*Bröd (Första gången på läääänge)
*Mjölk
*Lime (Ni vet, sån där fake i flaska)
*Creme Bonjour vitlök (I´m lovin it)
*Grillad kyckling
* Apelsinjuice

Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0