Yeeeha! Äntligen som alla andra! ...ehh... ;)

...shit... detta är bland det mest normala jag gjort på länge. Jag gör precis det som nästan alla andra också gör. Jag skriver blogg! Haha!

Nu undrar jag bara, vad ska man skriva om?
Finns det över huvud taget något i mitt liv som kan vara av intresse för någon eller några andra?
Helt ärlig så skiter jag i det. Jag gillar att skriva, men jag borde egentligen skriva en massa till skolan istället... men whatta fuck... måste ju slappna av lite ibland. :)

Min mamma åkte till Grekland i förrgår. Själv. Hon gillar att vara ensam, även om han gärna hade haft mig där. :) Jag och mamm har varit mycket i Grekland. I´m lovin it.
Hoppas hon får roligt där med "26 graders värme, gula citroner och Greklandsdoften!" *bitter och avundsjuk*
...nä, hon förtjänar verkligen att må bra. :)

Jag har också kommit på att jag måste ha bättre koll på min ekonomi. Så jag tänker också skriva ner vad jag köpt varje dag. Viktigt att ha det under kontroll. Känner på mig att jag köper mycket onödigt, även om jag avskyr att shoppa.

Idag har jag handlat:

* Skagenbaguette (Så jäkla god... och så jäkla onödigt att köpa 3 ggr/v!!!)
* 4 prydnadskuddar (Det var faktiskt på Stadsmissionen. Dvs billigt)
* En gosedjurs räv (Jättesöt. Också från Stadsmissionen. Liknar Johan)
* Avocado, keso, juice, mjölk , Gainomax och bananer (Helt sant. Shit vad nyttig jag verkar nu... Skenet bedrar)

Okidoki! Time to sleep!

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Avokado och keso... du är för rolig gumman! hahaha

2008-05-14 @ 01:44:06
URL: http://lindaekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0