Besatt av TV:n!

...det är jag det.

Nej, egentligen inte. Men ikväll hade jag tänkt att gå till gymet. Men då var klockan ca 18.00 och då vet alla "gymmare" att det är sjukt mycket folk på gymmen. Sen åt jag, och då vet ju alla att man inte ska träna direkt efter det. Sen blev klockan 20.00 och det var dags att zappa mellan Idol och Top Model.



..."Balladali di la" Andreas från Idol...

Ja... sen då...?
Näää... men då börjar ju Efterlyst vid 21.00! Detta är dock ett bra och viktigt program som jag skulle tvinga alla medborgare att se om jag var diktator.

...Kriminolog Leif GW Persson. Känd för allmänheten genom programmet "Efterlyst".


...Efter det är det någon spännande och halvt meningslös dokumentär på 3an, som jag dock inte kan låta bli, om två sexton-åriga tjejer från England som vill göra plastikoperationer och åker till USA. Fantastisk underhållning!

Så, nu ska jag kolla veckans TV tablå och se när jag har tid att träna. Hehe... *skojar (lite)*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0