Välkommen till världen Nikki Lee!!!

Vill gratulera min älskade, starka och omtänksamma vän Linn, till födelsen av den bedårande Nikki Lee! (Inspirationen till namnet kommer från Nikki Six och Tommy Lee... tuffa pojkar...) 
Jag har aldrig sett en sötare ung!
I det nyfödda stadiet brukar ungarna vara liiiite sådääär små skrymkliga och ha konstig färg. Men inte hon!
Tycker också att Linn var stark som födde utan bedövning m.m. Älskar hennes aggressiva kommentar under förlossningen när Nikki var på väg ut... "Tryck in henne igen då"! Man har så mycket hormoner i sig så man kan säga vad som helst! Haha... fanns flera roliga kommentarer, men det får hon berätta själv om hon vill fast på sin blogg... :o)




...Den helt bedårande lilla Nikki Lee...




...Denna man delar sitt första namn, Nikki, med vår lilla tös...




...Och denna mannen delar sitt efternamn (mellannamn?), Lee, med lilla tösen...




...Och här hittade jag en country sångerska som delar hela namnet med lilla Prinsessan...


Ja, lilla fröken har celebert namnsällskap.
Pussss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej cool sida I LIKE!!! Kollar du på idol? kolla gärna in min blogg ha en fortsatt trevlig kväll kram www.lillanmalutta.blogg.se

2008-09-10 @ 20:13:52
Postat av: Marcus Perlitz

Jaaa.. det här bevisar ju verkligen att den jämställde svenska mellanmjölksmannen so m feministerna har odlat fram inte är något som riktiga kvinnor vill ha ;-)

2008-09-10 @ 20:49:13
URL: http://www.marcusperlitz.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0